Описание
Това не е типичната бизнес книга ….
Това не е теоретичен учебник по маркетинг и продажби, който се прилага трудно.
В тази книга ще откриете доказано работещи практически подходи (от опита на автора и от опита на неговите клиенти), които дават предвидими резултати. Това са стратегии, специално насочени САМО за собствениците на малък бизнес.
За разлика от голямото мнозинство книги и обучителни програми, в тази книга не само ще откриете какво е добре да правите; в тази книга авторът споделя и как да правите нещата (разбира се, в обема, който книгата позволява), за да получите растежа на бизнеса, към който се стремите.
След като прочетете книгата вие:
• Ще имате кристална яснота защо е важно да работите само с вашия идеален клиент
и ще разполагате с подход, с който да го определите.
• Ще имате формирано грабващо маркетингово послание,
с което да привлечете вниманието на желания идеален клиент.
• Ще откриете как можете да достигнете до 10-15 пъти повече потенциални клиенти, които вашите конкуренти дори не таргетират.
• Ще имате план как да активирате повече маркетингови канали, за да достигнете
до повече потенциални клиенти и да създадете усещането, че сте „навсякъде“.
• Ще сте в състояние да прилагате 7-те стъпки за ефективни продажби – ще имате умения да се свързвате с клиента, да откривате неговите нужди и да създавате убеденост за вашия продукт/услуга.
• Ще знаете и точно как да затворите търговската среща
и да превърнете потенциалния клиент в реален плащащ клиент.
Ивайло Кунев –
„Книгата, която държите в ръцете си е точно това, което можете да очаквате от Александър Николов. А именно много конкретика, структура и приложимост в реалният бизнес. В свят пълен с празни по съдържание книги Сашо ви превежда, стъпка по стъпка, през процес, който реално ще промени вашият бизнес. Ако ви трябва инструмент, който ще бъде вашият магнит за клиенти – разтворете тези страници и ПРИЛАГАЙТЕ!“
— Ивайло Кунев, Корпоративен обучител,
автор на „Лидерите: забравените истории на България“ и
„Stretch: цялостна система за баланс в живота“
Стойне Василев –
„Книгата „Привличане на клиенти“ на Александър Николов е една от малкото практични книги за маркетинг и продажби на нашия пазар, която е написана от българин и е съобразена с действителността у нас. Сашо дава много ценни насоки и реални примери как да определим идеалния ни клиент към когото да насочим нашите усилия, за да увеличим продажбите си. Нещото, което много ми допадна в „Привличане на клиенти“ е как да правим автентичен маркетинг. Аз съм от хората, които не харесват по-агресивни търговци и това ме е спирало да развия по-добре продажбите си.“
Стойне Василев,
Независим личен финансов консултант
Милен Бонкалов –
„Познавам Александър Николов от почти 15 години и затова го наричам Сашо. Това с което винаги ме е впечатлявал, е категоричността с която излага и защитава всяка своя теза. Питал съм се откъде тази убеденост. Отговорът е прост. Сашо е практик. Той прилага всяка теория и концепция първо върху себе си. Това го отличава от многото блестящи теоретици. Мисля си, че спокойно мога да го нарека лекар-специалист по бизнес потентност. Горещо препоръчвам новата книга на Александър Николов, на всеки, който иска да превърне бизнеса си в сбъдната мечта.“
Милен Бонкалов,
Регионален Директор Орифлейм Европа Балкани
Дени Андонова –
„Вдъхновена съм от тази книга! Сашо Николов от една страна е уникален професионалист и експерт, а от друга – човек, собственик на бизнес, който е изживял и приложил всяка дума. Препоръчвам книгата на всеки, който желае осъзнато Ново Ниво в бизнеса си и изобилие от нови клиенти, по-голям мащаб и радост от мисията си.
Вярвам, че тази книга е важно да стои на бюрото на всеки бизнес предприемач, търговец и човек, който желае мисията му да докосне повече хора.“
Д-р Дени Андонова,
психолог, кинезиолог, експерт по корпоративен уелнес
Зорница Гюрова –
„Книгата се чете изключително леко, без излишна информация и статистика. Всяка глава дава стойност и надгражда предишната. Може да се чете и да се прилага едновременно. Всъщност, това е ръководство за растеж на бизнеса, което аз използвах максимално, докато четях. Много ми помогна да си преразгледам идеалния клиент и да си „сверя часовника“. Силно препоръчвам книгата на всеки заинтересован да печели повече чрез разрастване на бизнеса. Прекрасен подарък, който носи енергията на успеха и просперитета!“
Зорница Гюрова,
мотивационен треньор в „ТреЗОРИте на подсъзнанието“
и обучител по техники за препрограмиране на подсъзнанието
Мариана Тошева –
„Книгата е истински богат учебник, който създава дълбока вътрешна мотивация за предприемане на действие. Авторът ме спечели с искреността си и дълбоката конкретика. Смея да кажа, че не съм чела по-добра книга по темата. Текстът ме вдъхнови да прилагам и да действам с още по-голям мащаб. Всеки, който иска да развива бизнеса си, има огромна нужда от нея.“
Мариана Тошева,
Треньор по МЛМ и красота